Ολοκληρώθηκε το θερινό σχολείο του Ερευνητικού Κέντρου του Αγίου Γεωργίου Περιστερεώτα για τις Γενοκτονίες, το Ολοκαύτωμα και τη μαζική βία. Το σχολείο στο οποίο συμμετείχαν 18 καθηγητές και φοιτητές συνδιοργανώθηκε σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Θρησκευμάτων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού της Ελλάδας, τον Δήμο Ηρωικής Πόλης Νάουσας, την Εύξεινο Λέσχη Θεσσαλονίκης και τη Σχολή Ανθρωπιστικών, Κοινωνικών και Οικονομικών Επιστημών του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος.
Ο σκοπός του θερινού σχολείου που ήταν η διδασκαλία και ενημέρωση γύρω από ζητήματα Γενοκτονίας, μαζικής βίας, πολιτισμικού τραύματος αλλά η εξέταση του μέλλοντος των σπουδών Γενοκτονίας επετεύχθη πλήρως χάρη στις εξαιρετικές εισηγήσεις των καθηγητών, οι οποίοι είναι εγνωσμένου κύρους στα συγκεκριμένα επιστημονικά πεδία.
Δίδαξαν:
- Taner Akcam – Διευθυντής Προγράμματος Έρευνας στο The Promise Armenian Institute του πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας, Λος Άντζελες, ΗΠΑ
- Johanna Vollhardt, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Ψυχολογίας Στο Πανεπιστήμιο Clark University, ΗΠΑ
- Βασίλειος Μεϊχανετσίδης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθήνας,
- Θεοδόσιος Κυριακίδης, Έδρα Ποντιακών σπουδών ΑΠΘ – Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδας
- Fatma Gocek, Καθηγήτρια Κοινωνιολογίας στο Πανεπιστήμιο Μίσιγκαν, ΗΠΑ
- David Gaunt, καθηγητής Κέντρου Βαλτικών και Ανατολικών Ευρωπαϊκών Σπουδών, Σουηδία
- Raz Segal – αναπληρωτής καθηγητής Ολοκαυτώματος και Γενοκτονικών Σπουδών και καθηγητής της έδρας Γενοκτονιών στο Πανεπιστήμιο του Στόκτον, ΗΠΑ
- Maha Abdallah – διδακτορική ερευνήτρια, Νομική Σχολή Πανεπιστημίου Αμβέρσας, Βέλγιο
Υψηλού επιπέδου υπήρξε και η συμμετοχή των φοιτητών αρκετοί εκ των οποίων εκπόνησαν ή εκπονούν σχετικές μεταπτυχιακές και διδακτορικές έρευνες. Το Διοικητικό Συμβούλιου του Σωματείου επιθυμεί να ευχαριστεί όλους τους εμπλεκομένους, καθηγητές, φοιτητές και συνδιοργανωτές για την άψογη έκβαση του 1ου θερινού σχολείου για τις Γενοκτονίες και δεσμεύεται ότι αυτή η πρωτοβουλία θα καταστεί ένας ακόμη θεσμός του Ιδρύματοςμε σκοπό την προαγωγή της έρευνας και της διδασκαλίας αυτών των καίριων ζητημάτων.