ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ.gr | Αποκάλυψη βόμβα των Sunday Times: Γίνονταν πειράματα με μεταλλαγμένους κορονοϊούς στη Γουχάν πριν την πανδημία
(Φωτ.: fonitisxanthis.gr)
11 Ιούν
0
Σχόλια

Βόμβα έριξαν οι Sunday Times καθώς ανέφεραν σε σημερινό δημοσίευμά τους ότι επιστήμονες του Ινστιτούτο Ιολογίας της Γουχάν στην Κίνα έκαναν πειράματα με μεταλλαγμένους θανατηφόρους κορονοϊούς στη Γουχάν πριν το ξέσπασμα της πανδημίας.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, επιστήμονες της Γουχάν σε συνεργασία με τον κινεζικό στρατό φέρεται να έκαναν πειράματα σε κάποιους συνδυασμούς των πιο θανατηφόρων κορονοϊών του κόσμου για να δημιουργήσουν έναν νέο μεταλλαγμένο και φυσικά απόλυτα δολοφονικό ιό.

Απόρρητες υποκλαπείσες επικοινωνίες και επιστημονικές έρευνες αναφέρουν ότι Κινέζοι επιστήμονες εκτελούσαν ένα μυστικό πρόγραμμα επικίνδυνων πειραμάτων με κορονοϊούς.

Λίγο μετά από τις έρευνες αυτές που γίνονταν αυτά τα πειράματα ξέσπασε η πανδημία και σενάρια αναφέρουν ότι το… κακό που σάρωσε τον πλανήτη ξεκίνησε μετά από διαρροή του ιού από το Ινστιτούτο Ιολογίας της Γουχάν.

Αμερικανοί ερευνητές λένε μάλιστα πως η συμμετοχή του στρατού στα πειράματα αλλά και η προσπάθεια συγκάλυψης σχετιζόταν εκτός των άλλων με το γεγονός πως τα πειράματα αποσκοπούσαν στην ανάπτυξη βιολογικών όπλων.

Όλα ξεκίνησαν από έρευνες για τον SARS

Το εργαστήριο της Γουχάν φέρεται να είχε ξεκινήσει αρχικά έρευνες για να ανακαλύψει την προέλευση του θανατηφόρου ιού SARS που ξέσπασε για πρώτη φορά στη νότια Κίνα το 2002. Ωστόσο, το ερευνητικό ινστιτούτο έστρεψε την έρευνά του αλλού και άρχισε σύντομα να ασχολείται με ολοένα και πιο επικίνδυνα πειράματα για κορονοϊούς που ελήφθησαν από σπήλαια στη νότια Κίνα.

Το εργαστήριο της Γουχάν στην Κίνα μάλιστα δημοσίευε αρχικά όλα τα ευρήματα από τις έρευνες και τις μελέτες τους του και ισχυρίστηκε ότι η έρευνά του ήταν απαραίτητη για την ανάπτυξη εμβολίων κατά του κορονοϊού.

Ο κορονοϊός που ανακαλύφθηκε στο ορυχείο του Mojiang στην Κίνα, θεωρείται ότι είναι το μόνο μέλος της άμεσης οικογένειας του Covid-19 που υπήρχε πριν από την πανδημία.

Το αν ο ιός προέκυψε ως αποτέλεσμα διαρροής από ένα εργαστήριο ή από τη φύση έχει γίνει ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα ζητήματα προς ανάλυση.

Οι ερευνητές που προσπάθησαν να βρουν αδιάσειστες αποδείξεις εμποδίστηκαν από την έλλειψη διαφάνειας της Κίνας.

Χρηματοδοτούνταν από την κυβέρνηση των ΗΠΑ

Το Ινστιτούτο Ιολογίας της Γουχάν, το οποίο είχε αρχίσει να ερευνά την προέλευση του ιού SARS το 2003, λάμβανε χρηματοδότηση και από την αμερικανική κυβέρνηση μέσω ενός φιλανθρωπικού οργανισμού με έδρα τη Νέα Υόρκη, του οποίου πρόεδρος ήταν ένας βρετανικής καταγωγής ζωολόγος.

Το Ινστιτούτο συμμετείχε σε ολοένα και πιο επικίνδυνα πειράματα με κορονοϊούς που συνέλεξε από σπηλιές νυχτερίδων στη νότια Κίνα.

Αρχικά, δημοσιοποίησε τα ευρήματά του και υποστήριξε ότι οι σχετικοί κίνδυνοι δικαιολογούνταν επειδή το έργο θα μπορούσε να βοηθήσει την επιστήμη να αναπτύξει εμβόλια.

Ο νέος κορονοϊός

Αυτό άλλαξε το 2016, αφού οι ερευνητές ανακάλυψαν έναν νέο τύπο κορονοϊού σε μια στοά ορυχείου στο Mojiang στην επαρχία Γιουνάν, όπου άνθρωποι είχαν πεθάνει από συμπτώματα παρόμοια με το SARS.

Αντί να προειδοποιήσουν τον κόσμο, οι κινεζικές αρχές δεν ανέφεραν τους θανάτους. Οι ιοί που βρέθηκαν εκεί αναγνωρίζονται τώρα ως τα μόνα μέλη της άμεσης οικογένειας της COVID-19 που είναι γνωστό ότι υπήρχαν πριν από την πανδημία.

Πηγή: newsit.gr